نيليانيليا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

نيليا دختر نيلگون

سفرعيد1393

1393/1/20 10:32
نویسنده : مامان ثريا
660 بازدید
اشتراک گذاری

چابهار

امسال هفته اول عيد رو تو خونه مونديم انقدر كه خونه مون نبوديم يه هفته پر از آرامش داشتيم البته عيد

ديدني و رفت و امد هم بود.هفته دوم با مامان و بابام و عموي نيليا ،حامد رفتيم چابهار.

واي چابهار روياي من كه براي كار و زندگي دوست داشتم برم ولي قسمت نشد مجرد كه بودم سالي دو بار مي

رفتم ، ادم ديگه اي مي شدم يه رفرش اساسي.

اينبار بعد 4 سال با هم رفتيم و خدا رو شكر خيلي خوب بود.گذشته از شلوغيش كه همه عيدا اينجوريه،هواش

خيلي عالي بود برنامه ما هم كه ثابت بود :دريا-بازار

نيليا هم كه حسابي با دريا كيفور شد.اينم از عكساش:كه البته نمي ذاشت عكس بگيريم و دوربينو ميگرفت

روز سيزدهم هم برگشتيم كه ديگه سيزده بدري نداشتيم.خطا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الناز
15 خرداد 93 20:55
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ---------
کسی که لحظه هایش را به لبخندت گره زده
29 تیر 93 2:48
واییییییییییییییییییییییییییییی دریا چقدر به ارامش دریا نیاز دارم کاش یزدم دریا داشت .....