نيليانيليا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيليا دختر نيلگون

در آستانه 30 سالگي

1391/11/28 11:43
نویسنده : مامان ثريا
306 بازدید
اشتراک گذاری

ايستاده ام در آستانه 30 سالگي

پشت سر :  درس و مدرسه و دانشگاه و مدرك بود،با دوستان و اشنايان زياد،سالي چند سفر ،خوشي زياد و ناخوشي كم

 فارغ التحصيلي 86،انتخاب شغل شريف كارمندي 88،انتخاب يار شفيق زندگي89،يك هديه الهي با يك دنيا شادي 90و كلي اتفاقات خوب و بد كوچك و بزرگ

و مهمتر از همه عزيزاني كه ناباورانه از جمع ما رفتند و سايه غمشان هنوز بر سر روزمرگيهايم سنگيني ميكنند.

 پيش رو:روياها ،آرزوها و برنامه هايم سرشار از اميد به آينده در كنار عزيزانمان.

نيليا شمع كيك ماماني رو با قدرت فوت كرد و ماماني هم تو اون لحظه ارزوي سلامتي و طول عمر براي همه عزيزاشون كرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ندا
30 بهمن 91 0:47
وای خدای من..
ثریا منوببخش که زودتربهت تبریک نگفتم...بخدا فراموشت نکردم...بعد از رفتن مامان حافظم پاک شده بخدا.تاریخ تولدا حذف شدن...قلبم هیچوقت فراموش نمیکنه...
خیلی
برام عزیزی..هیچوقت روزای خوش باتوبودنو فراموش نمیکنم...تولدت مبارک سایت بالای سر زندگیت باشه الهی
دوست دارم


فدات شم اشكالي نداره 28 بهمن تولدم بود يادت بمونه)
مرضيه (مامان محمد مهدي)
6 اسفند 91 11:19
سلام
چه تشابهاتي!
من هم 30 سالمه و سال 86 فارغ التحصيل شدم و سال 90 مادر شدم و كارمند هستم.
با دو تفاوت كه سال 88 ازدواج كردم و سال 83 كارمند شدم.
ممنون كه به وبلاگ پسرم سر زديد.
ماشاالله نيليا جون خيلي نازه. خدا حفظش كنه


ا پس قانون جذب هنوز درست عمل ميكنه ممنون
مرضيه (مامان محمد مهدي)
6 اسفند 91 11:20
راستي تولدتون با تاخير مبارك


مرسي عزيزم