نيليانيليا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيليا دختر نيلگون

انتهای 91

1391/12/28 14:02
نویسنده : مامان ثريا
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

روزهای شلوغی که هم برامون شاد بود هم پر استرس به خوبی و خوشی سپری شدن

عروسی دایی که عالی بود با وجود خاله لیلا و عمو حمید.ازمون بابا هادی که راضی بود و میگه امیدی

هست ازمونک من که با وجود اینکه خونده بودم ولی از نظر روحیه کم اورده بودم رو خوب دادم منم میگم

امیدی هست

خونه تکونی هم کردیم کم و بیش.

الانم وسایلمونو جمع کردیم که بریم سفر.انشاالله سال تحویل مشهدیم.بعدشم شمال سرزمین رویاهای

من.بالاخره بعد ٣ سال که ازدواج کردیم این اولین دفعه ست که میریم .میریم که دنیای شیرین کودکیمو

به بابا هادی نشون بدم با همه خاطراتی که برام زنده ن.میریم که حالا که یک خونواده کامل هستیم چند

روزی رو با فامیلای پدریم بگذرونیم .مامان و بابا و نیلیا.با مامام جون و بابا جون و خاله.

یکم دلگیره سال تحویل خونه کنا همه نبودن می دونم خونواده بابابزرگ نیلیا دل تنگ می شن ولی تو حرم

امام رضا بودن هم یه رویاست.امیدوارم یه جایی یه جوری جبران کنم. 

به خودم میگم سال ٩١ چطور گذشت ؟ تو یه لحظه فقط دخملی یادم میاد و ٦ ماه مرخصی که بهترین

دوران عمرم بود.بقیه اش با انتظار گذشت که امیدوارم امیدوارم تو سال جدید به پایان برسه.

خب ما دیگه رفتیم نمیدونم تو سفر  وقتی باشه به وبلاگ نیلیا و دوستاش سر بزنم یا نه در هر صورت

برای همه کوچولوها و ماماناشون ارزوی سلامتی میکنم فقط سلامتی. دوستون دارم سال نو پیشاپیش

مبارک.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان روحان غزل
30 اسفند 91 16:58
سلام مامان نیلیا جون سال نو مبارک انشالله که سالی همراه موفقیت و سلامتی و شادی داشته باشید سفر خوش بگذره کنار حرم امام هشتم ما رو هم دعا کنید
مرضيه (مامان محمد مهدي)
5 فروردین 92 9:20
انشاالله سال خوبي پيش رو داشته باشيد سفر خوش بگذره و اميدوارم در كنار امام رئوف يادي از همه دوستان وبلاگي بكنيد ما هفته آخر عيد انشاالله ميريم مشهد