نيليانيليا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيليا دختر نيلگون

بهانه هاي كوچك خوشبختي

1392/2/29 13:33
نویسنده : مامان ثريا
198 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزي نبودم

نه اداره ،نه خانه، نه پي خاله بازي و نه ددر.هيچ جا نبودم و نه حتي در لاك خود.

غرق در ان فلسفه ي بي پاسخ  بودم كه اينجا كجاست من در اينجا چه ميكنم؟ بعدش چه مي

شود؟دخترك سرما خورده بود و روزهاي بي حال داشت و شبهاي بي قرار و با تب بالا

گريه ميكرد وهذيانميگفت: بي ييم پاك،ددر. 

شايد هم نا خوش بودن احوال دخترك مرا به وادي آن فلسفه موهوم برد،نمي دانم.در پي صبوري

جستنها و انرژي مضاعف طلبيدن ها از منبع لايزال قدرت،ناگهان به خود رسيدم .به خود فراموش

شده ي خود.

بي هدف به هر جاي خانه سرك مي كشيدم كه به كاغذهاي گلاسه ،مشق ها و قلم هايي

رسيدم كهاز منظر كيفيت به درجه استادي رسيده بودند و ناگهان.........كات.

به خودم دلداري ميدادم كه اگر هنوز جاي مخصوصي در خانه جديدمان دارند پس روزي دوباره

بهسراغشان خواهم رفت و عارفانه هايم را باز خواهم يافت .

يادم باشد به ليست بهانه هاي كوچك خوشبختي ام اضافه كنم :دري به دنياي عارفانه

خوشنويسي (كهروزي دوباره به رويم گشوده شود)

بهانه هاي كوچك خوشبختي ام بسيارند،قدم زدن در خنكاي بعد از ظهر تابستان -خورني هاي

كوچك اما پر خاطره-درست كردن غذايي متفاوت يا  كيك و شيريني -ديدن يه دوست قديمي ,

..,..,...و كودكم كه دنياي خوشبختي ماست .لبخند بي ريايش، شيرين زباني هايش و صدا زدن

هاي آهنگين وبي وقفه اش كه در فضاي خانه عاشقانه مي پيچد و تكه كلام جذابش :بدّه

آن بهانه هاي كوچك كجا و اين بزرگترين دليل خوشبختي.بارالها شكر شكر شكر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله لیلا
30 اردیبهشت 92 14:38
سلام خاله جونم
ایشالا همیشه سلامت باشی نازنینم-خاله فدای خنده های قشنگت بشه فرشته من.زود مامانو بیار پیشم دلم براتون تموم شده عسلم


سلام خاله ای. ما هم دوست داریم زودتر ببینیمت.آله ننا,بوس
مامان آرشين
30 اردیبهشت 92 15:04
ممنون كه به وبلاگ آرشين سرزدين ممنون كه مارو جزء دوستاي خودتون دوستين و ممنون كه منو با وبتون آشنا كردين شما هم به دوستاي ما پيوستين


منم ممنونم
مامان آرشين
30 اردیبهشت 92 15:12
يادمه قبل از متولد شدن آرشين اينقدر در گير اين مهم بودم كه يه وبلاگ درست كردم با اين اسم :اينجا كجاست؟ اما الان خوبم خوبه خوب ..اميدوارم همه ي آدما هميشه خوب باشن...
مرضيه (مامان محمدمهدي)
1 خرداد 92 8:55
آفرين به مامان هنرمند

پس خطاط تشريف دارين

الهي زندگيتون پر باشه از اين بهانه هاي خوشبختي

نيليا جون شكر خدا الان بهتره؟




مرسی هنرمند بودم

نیلیاخوبه فقط وزن کم کرده ممنون