نيليانيليا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيليا دختر نيلگون

نیلیا-16 ماهه

1392/2/30 14:54
نویسنده : مامان ثريا
259 بازدید
اشتراک گذاری

 ١٠ ماه از اولین روزایی که میذارمش خونه مامان جون و میرم اداره میگذره روزای اول سخت بود و هر روز سخت ترم می شه.صبح ها بیدار باشه و  با نق نق و گریه باهاش خداحافظی میکنم مامان جون میگه زود آروم می شه و مشغول بازی می شه مامان جونم صبح نمی ذاره بخوابه  .ظهرها هم دم در خونه منتظره و صدا میزنه :ماما,هادّی.

سراغ دوربین رفتم میبینم همش فیلمه تا عکس .آخه شیرین زبونیاش ما رو وادار میکنه همشو ضبط کنیم دنبال اولین فرصتم که فرهنگ لغاتشم بنویسم قربونش برم کم نمیاره هر کلمه ای رو تکرار میکنه حتی اگه سخت باشه آهنگشو میگه . یه دفعه بابا هادی بهش گفت بگو پیچ گوشتی سریع گفت:پیدو تی (بابا تعجب  من از اون اتاق:خنده)

عکسا و فیلمای نوزادیشو که می بینم میگم دلم نمیخواد زود بزرگ بشه میخوام این شیرینیاشو  از همه مهمتر حرف گوش کردناشو همیشه داشته باشه .

عزیز دلم نمیخوام اینقد زود بزرگ بشی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ندا
7 خرداد 92 21:22
وای جیگرتوخالههههههههههه بخورمت من ماشالا... خونه خودم نت ندارم براهمین نمیتونم زیادبیام
مرضيه (مامان محمدمهدي)
12 خرداد 92 10:18
عزيز خاله، 10ماهگيت مبارك چه خانمي شده با اين حجاب كلا قيافش تغيير كرده با روسري