نيليانيليا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيليا دختر نيلگون

نيليا-17ماهه

1392/4/2 10:54
نویسنده : مامان ثريا
227 بازدید
اشتراک گذاری

نيلي مامان و بابا اين روزا سخت مشغول شيرين زبوني و شيرين كاري و كمي هم ابراز استقلال شخصيت

خودشه ،كمي كج خلقي مي كنه ،گاهي الكي قهر مي كنه قهرولي بيشتر خوش اخلاقي و مهربونيش

دل همه رو برده.يه شعر بلده كه خاله مَنا يادش داده:(تقريبا اولين شعريه كه همه بچه ها با علاقه ياد

ميگيرن)

-يه توپ دارم                     نيليا:گِگِليه

-سرخ و سفيد و                نيليا : آبي

-مي زنم زمين                     " :   هبا

-نمي دوني تا                      ": سرشو تكون مي ده با آهنگ كجا

-بابام بهم                           ":ادي

-يه توپِ                             ":گِگِلي                                    هورااااااااااااااااااااااااااااااهورا

 

بابا هادي بهش ميگه :نيليا اسمت چيه؟  ميگه:نينيااااااااا

-اسم من چيه ؟                   :بابااااااااااااااا (حالا اگه هر كسي بپرسه اسم من چيه ؟ميگه بابا)نیشخند

بهش ميگم نيليا ،محبت. ميدوه طرفم دستاشو محكم حلقه ميكنه دور گردنم.بغلمنم فرشته

اگه بفهمه كار اشتباهي كرده ازش بخوايم معذرت بخواد،ميگه : اَديدَم بِبَشيد(عزيزم ببخشيد)قلب

 

وكلي خوشمزه بازي ديگه كه دل همه رو آب مي كنه.

 

كودكم با تو ،با لحظه لحظه هايت ،با خوشي هاو ناخوشي هايت ،با اميدها و

 

 

 نگراني هاي آينده ات غرق در دنياي خوشبختي ات مي شوم

 

گاه باورم نمي شود اينهمه شادي بالقوه،سخت در آغوشت مي گيرم بوسه بارانت

 

ميكنم و آرام ميگويم خدا را شكر آنگاه تو به رسم عادت دو دست كوچكت را به آسمان

 

 دراز ميكنيقلب

 

نوگل شاداب زندگيم ، جوانيم عمرم جانم را بپايت مي ريزم تا هميشه شاداب

 

بماني تا با عشق و اميد به شكوفايي محض دست يابي.باشد تا پروردگارمان

 

ياريمان نمايد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

صفیه
2 تیر 92 12:24
سلام عزیزم
خدا نیلیا جونو براتون نگه داره
وب لاگشم مثله خودش زیباست


سلام عزيزم مرسي خيلي خوشحال شدم اسم قشنگتو ديدم دختر گلتو از طرف ما ببوس
مامان آرشين
2 تیر 92 20:57
آمين...
مرضيه (مامان محمدمهدي)
8 تیر 92 11:51
سلام دختر شيرين زبون
چه غيبت طولاني داشتيد. دلمون برا نيليا جون تنگ شده بود.
چه بامزه بود "اديدم ببشيد"


سلام ممنون تيرماه اوج كار اداري و خستگي بعدشه ايشالله جبران ميكنم
خاله ندا
11 تیر 92 15:54
سلام

وای دلم آب شد براش ماشالا

من بم بودم تا امروز

ببوسش




سلام عزيزم يادم نبود جزو دسته مشاغل سخت هستي خيلي كار خوبي كردي اين شغل رو انتخاب كردي من كه دارم فرسوده مي شم.
تعطيلات طولاني خوش بگذره