نيليانيليا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيليا دختر نيلگون

باشگاه تنیس

1392/3/2 15:09
نویسنده : مامان ثريا
218 بازدید
اشتراک گذاری

تو این هفته یه روز با اصرار هادی رفتیم باشگاه تنیس .من نمیخواستم برم کلی بهانه اوردم که برای نیلیا خطرناکه با اون توپای سنگین . برای منم ورزش سنگینیه و ازین حرفا .ولی بعد که رفتیم خیلی خوش گذشت روحیه م عوض شد .نیلیام یه ساعت اول تو کالسکه ش خواب بود و ما تمرین کردیم وقتی بیدار شد دید چه جای باحالیه.کلی سر ذوق اومده بود گوشه زمین با یه راکت سبک که هم قد خودش بود این ور و اون ور میرفت .میدوید دنبال توپا.توپ جم کن خوبی بود.من و هادی هم نوبتی مواظبش بودیم نیاد وسط زمین.

فکر کنم جذابترین ددر عمرش بود . بلند بلند میگفت آکک(راکت) -ننیس.

دوستای هادی هم خوششون اومده بود میگفتن حتما بیاین تمرین کنین.ولی بنظرم برای نیلیا خطرناکه فضای جدا براش نیست که از توپای سنگین در  امان باشه.

خلاصه بعد ورزش نیلیا بی خیال آکک و توپ نمی شه و بدن درد و دست درد بی خیال من.چشمک

بچه م از ذوق  چشاش در اومده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

asal
2 خرداد 92 16:24
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید اگه موافقید تبادل لینک کنیم اگه اشکالی نداره هر وقت اومدید وبم با نظر بگید لینک کردم که منم لینکتون کنم اینم ادرس وب من :www.asaljj.niniweblog.com در مورد کاردستی با وسایل دور ریختنی و ........ و اون جا نظر بدید باشه ؟ و اینم وب بعدی که میتونید باهاش به گیلان سفر کنید اون جا هم نظر یادتون نره اینم ادرسش :www.asalweblog.niniweblog.com . عسل 12 ساله منتظرم هااا
آتنا مامان روشا یدونه
3 خرداد 92 12:29
ولادت امام علی و روز پدربر همه بابای مهربون مبارک باشه
ندا
7 خرداد 92 21:25
خداچشاشو... سلام به قندعسلیه خاله... خوب کاری کردین رفتین باشگاه...براخودتم خوبه....روحیتون عوض میشه... ببرش اینجور جاها تاحسابی سرذوق بیاد دخترمون
ندا
18 خرداد 92 15:50
سلام خوبی؟ دخملیه گل ماخوبه؟میگم28خردادتولدفاطمه ست امابه خاطرعروسیه عموش 23خردادمیگیرم. ازاسترس دارم میمیرم هنوزهیچکاری نکردم دست وپاموگم کردم