نيليانيليا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيليا دختر نيلگون

نيليا-18 ماهه

1392/5/5 12:06
نویسنده : مامان ثريا
512 بازدید
اشتراک گذاری

هجده ماهگي نيليا جون مصادف شد با اومدن خاله ليلا=نينا جون،عشق نيليا

تو ديدار اول كه نيليا نينا جونو ديد گفت: حميد كوووووووووسوالقهقهه

يه جشن خودموني گرفتيم براي نيليا جون و نينا جون كه يه خبر خوش داشت:

 

يه عضو جديد به خونوادمون اضافه شد خاله ليلا ني ني داره كه

 

 

زمستون بدنيا مياد.


                     و منم بالاخره خاله شدم.هوراااااااااا

 

 

خاله ليلا و عمو حميد بهتون تبريك ميگم ايشالله يه بچه سالم و تپل مپل خدا بهتون بده. نيليام ديگه تنها

نباشه.

خاله ليلا يه هفته پيش ما بود به نيليا كه خيلي خوش گذشت اونقد كه يادش نيومد بابا هادي چند روزه

نيست.ولي ،روزي كه ليلا رفت درد بچه ام دو برابر شد.حرفش شده بود : نينا،پيما رفت.    بابا هادي

نيس.

اينم ستون اندازه گيري قد نيليا كه اول هر ماه بابا هادي اندازه مي گيره.نيليا اسم ستونو گذاشته اندازه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی اترین
15 مرداد 92 16:53
سلام مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــه ایشالاه خدا به خانم دکتر هم یه نی نی ناز مثله نیلیا جون بده نیلیای خوشکلو بـــــــــــــــــــــوس
حسین
21 مرداد 92 13:23
سلام خواهش میکنم به وبلاگ منم بیاید و عضو شید محدودیت سنی هم نداره و جوایز بر اساس سن تایین میشه من 10 سالمه شایدشما هم مثل من برنده شدی منتظرتم دوست خوبم
حسین
21 مرداد 92 14:07
سلام خواهش میکنم به وبلاگ منم بیا و عضو شو شاید مثل من برنده شدی محدودیت سنی هم نداره و جوایز بر اساس سن تعیین میشه من ده سالمه منتظرتم دوست خوبم
عکس فرش
5 شهریور 92 12:14
خاطرات خود را به فرش تبدیل کنید... با سلام خدمت مامان و بابای گرامی... خدا بهتون ببخشه... تبدیل عکس به فرش در ابعاد گوناگون... تحویل درب منزل 09137290912 03614456265