نيليانيليا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

نيليا دختر نيلگون

گالري عكس-3

1392/6/1 10:40
نویسنده : مامان ثريا
757 بازدید
اشتراک گذاری

نيليا=عشق بادكنك. بادكنك=مانينك

با باباجون كه حرف ميزنه ميگه پاتيل،آكيكاك،بتني بخر(پاستيل-شكلات-بستني)

بابا جون خيلي اصرار داشت كه براي نيليا ماشين شارژي بخره ولي ما منصرفش كرديم هنوز زوده

بالاخره به خريد يه موتور كوچولو راضي شدنیشخند

بهانه گيري هاي نيليايي

دوربينو كه ديد خنده ش گرفته بود

تاك انگور خونه باباجون اينا

عاشق انگوره خوب شد كه انگوراي درخت تموم شد

و باز هم عشق منينك.(قابل توجه :اين بادكنكا از عروسيمون مونده كه نيليا هفته اي چندتاشونو به ديار باقي مي فرسته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ندا
6 شهریور 92 21:03
واییییییی جیگرت بشم خانوممممن قربون کوچولوی خالههههه ماشالاچه بانمکه با این لباس خوشکلش... به لیلاخیلییییییی تبریک بگو.الهی به سلامتی ودل خوش دلم براتون یه ذره شده... ایشالاکه کارهادی جوری بشه که تودیگه تنهانباشی آبجیه گلم...
مرضيه (مامان محمدمهدي)
10 شهریور 92 12:35
چقدر دخترمون بزرگ شده ماشاالله چه جالب كه بادكناي عروسيتون تا حالا مونده
خاله ندا
14 مهر 92 10:23
سلام.نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده. اون شب واقعا از بودن کنارت و حرف زدن باهات لذت بردم.با اینکه اون شهر با اتفاقی که افتاد توی ذهنم منفورترین شهر شد اما نمیتونم روزای خوشی که توش داشتم رو فراموش کنم. بعضی وقتها دلم بدجور میگیره...تو برای من بهترین بودی وهستی وخواهی بود.گرچه من برای تو اونجور که باید وشاید نبودم... نیلیا روببوس و یه کاری کن تا ایشالا من وفاطمه رو همیشه به یاد داشته باشه... بوس برای بهترین رفیق و همدم وهمراه ودوست وخواهر گل...